Dyrektor Oddziału

Zakres zadań
  • Zarządzanie działalnością oddziału, w tym planowanie i realizacja strategii biznesowej;
  • Odpowiedzialność za wyniki finansowe oddziału;
  • Analiza rynku i aktywne pozyskiwanie Klientów w sektorze budownictwa przemysłowego;
  • Odpowiedzialność za przygotowywanie ofert i negocjacje z klientami oraz partnerami biznesowymi;
  • Nadzorowanie realizacji projektów budowlanych zgodnie z harmonogramem i budżetem;
  • Controlling finansowy projektów;
  • Budowanie i koordynacja pracy zespołów oraz odpowiedzialność za ich szkolenie i rozwój;
  • Zapewnienie utrzymania standardów pracy oraz realizacji wytycznych i procedur GOLDBECK;
  • Efektywna współpraca z działami centralnymi firmy (Projektowanie, Zakupy Centralne, Finanse, HR, Marketing);
  • Kreowanie oraz realizacja nowych inicjatyw wpływających na rozwój oddziału i osiągane wyniki;
Wymagania
  • Ukończone studia wyższe na kierunku budownictwo lub pokrewnym;
  • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w branży budowlanej, preferowane w sektorze budownictwa przemysłowego;
  • Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Orientacja na realizację celów biznesowych;
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych niezbędnych do zarządzania różnorodnymi zespołami;
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność budowania trwałych relacji z Klientem;
  • Zwinność i umiejętność szybkiego dostosowania do zmieniających się warunków i wymagań (zwłaszcza rynkowych i wymagań Klienta);
  • Zdolność do podejmowania decyzji oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Prawo jazdy kat. B;

    Mile widziane:

    • Znajomość rynku BTS;
    • Znajomość języka niemieckiego;

To oferujemy: 

  • Pracę w firmie o renomowanej pozycji w Polsce i na świecie, będącej liderem w branży budownictwa przemysłowego;
  • Współudział w kreowaniu rozwoju firmy poprzez możliwość wdrażania własnych pomysłów na poziomie krajowym; raportowanie bezpośrednio do Zarządu;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pakiet służbowy (samochód, telefon, komputer);
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym;
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie zdrowotne;
  • Dodatkowe świadczenia socjalne.