Head of Project Management/Dyrektor Działu Realizacji (Wrocław)
Aufgaben
  • Zarządzanie Działem Realizacji: nadzór nad prowadzonymi projektami oraz zasobami ludzkimi w obszarze działalności operacyjnej;
  • Realizacja celów Oddziału poprzez terminową realizację projektów z zachowaniem wytycznych budżetowych i jakościowych;
  • Dbanie o wysoki poziom zadowolenia Klientów oraz wsparcie Działu Sprzedaży w pozyskiwaniu klientów;
  • Budowanie zespołów, rekrutacja personelu, dbałość o szkolenie i rozwój pracowników;
  • Controlling finansowy projektów;
  • Dbałość o utrzymanie standardów i realizację procedur GOLDBECK we wszystkich zespołach realizacyjnych;
  • Kreowanie oraz realizacja nowych inicjatyw podwyższających efektywność obszaru działalności;
  • Odpowiedzialność za utrzymanie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy na budowach;
  • Efektywna współpraca z działami centralnymi firmy (Projektowanie, Zakupy Centralne, Finanse, HR);
  • Wsparcie Kierowników Projektu przy zlecaniu usług podwykonawcom;
  • Wdrażanie nowych technologii;

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o renomowanej pozycji w Polsce i na świecie;
  • Stabilizację – posiadamy zintegrowany łańcuch dostaw;
  • Współudział w kreowaniu rozwoju firmy poprzez możliwość wdrażania własnych pomysłów na poziomie krajowym;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pakiet służbowy (samochód, telefon, komputer);
  • Dużą różnorodność zadań oraz realne możliwości rozwoju;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym;
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie zdrowotne;
  • Dodatkowe świadczenia socjalne.

Profil
  • Ukończone studia wyższe na kierunku budownictwo;
  • Kilkuletnie doświadczenie w budowie obiektów przemysłowych i/lub logistycznych;
  • Doświadczenie w zarządzaniu Działem Realizacji bądź kilkoma projektami jednocześnie;
  • Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie występowania inwestycji;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego w mowie i piśmie;
  • Zarządzanie ryzykiem na projektach;
  • Umiejętność związane z obszarem negocjacji;
  • Umiejętność związaną z oceną terminowości realizacji projektów,
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych niezbędnych do zarządzania Zespołem;
  • Orientacja na realizację celów biznesowych;
  • Wysoki poziom własnej inicjatywy;
  • Samodzielność w działaniu i odporność na stres;
  • Dobra znajomość obsługi oprogramowania MS Office, AutoCAD, MS Project;