Inżynier ds. ofertowania instalacji

Zadania
  • Analiza materiałów przetargowych oraz specyfikacji technicznej,
  • Opracowywanie kalkulacji cenowych i przygotowywanie ofert w zakresie instalacji sanitarnych, HVAC i elektrycznych,
  • Przygotowywanie zapytań i zbieranie ofert od podwykonawców,
  • Udział w zdobywaniu nowych projektów, współpraca z zespołami realizacyjnymi
  • Poszukiwanie rozwiązań zastępczych i optymalizacja przyjętych rozwiązań projektowych,
  • Współpraca z innymi działami w firmie,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych.


To oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełny etat,
  • Pakiet służbowy (samochód, telefon, komputer),
  • Pracę w stabilnej firmie z przyjazną atmosferą pracy,
  • Dużą różnorodność zadań oraz realne możliwości rozwoju,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie zdrowotne,
  • Dodatkowe świadczenia socjalne.
Profil
  • Ukończone studia wyższe kierunkowe: inżynieria środowiska, budownictwo,
  • Doświadczenie w pracy w budownictwie przemysłowym,
  • Samodzielność w działaniu,
  • Wysoki poziom kultury osobistej,
  • Umiejętność analizy dokumentacji technicznej,
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Ambicja i wytrwałość w dążeniu do realizacji celów, komunikatywność.