Kierownik Projektu

Zakres zadań
  • Przygotowanie i organizacja procesu realizacji projektu;
  • Zarządzanie procesem budowlanym zgodnie z ustalonym kontraktem- kontrola budżetu, terminów realizacji i jakości wykonywanych prac;
  • Kierowanie, organizacja i nadzorowanie pracy zespołu projektu na budowie;
  • Utrzymywanie relacji z inwestorem, jego przedstawicielami i firmami współpracującymi;
  • Analiza dokumentacji technicznej;
  • Przygotowywanie zapytań ofertowych dla podwykonawców; uczestnictwo w negocjacjach ofertowych;
  • Tworzenie i kompletowanie dokumentacji wykonawczej, odbiorowej i powykonawczej;
  • Rozliczanie projektów i odbiór robót.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełny etat;
  • Pakiet służbowy (samochód, telefon, komputer);
  • Pracę w stabilnej firmie z przyjazną atmosferą pracy;
  • Dużą różnorodność zadań oraz realne możliwości rozwoju;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, system bonusowy, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie zdrowotne;
  • Dodatkowe świadczenia socjalne.

Wymagania
  • Ukończone studia wyższe na kierunku technicznym, preferowane budownictwo;
  • Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie województwa dolnośląskiego, śląskiego i opolskiego;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Doświadczenie w budowie obiektów logistycznych, przemysłowych bądź kubaturowych;
  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie;
  • Dobra znajomość obsługi oprogramowania MS Office, AutoCAD, MS Project;
  • Samodzielność w działaniu;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu.