Office Assistant/Asystent/ka biura
Aufgaben
  • Kompleksowa obsługa centrali telefonicznej i udzielanie informacji;
  • Przyjmowanie, rejestrowanie, przekierowanie interesantów;
  • Zarządzanie salami konferencyjnymi i prowadzenie terminarza spotkań;
  • Utrzymanie porządku i estetycznego wyglądu recepcji, sal konferencyjnych i kuchni;
  • Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • Dbanie o sprawny i prawidłowy obieg dokumentów, współpraca z wewnętrznymi działami firmy;
  • Organizacja i koordynacja wewnętrznych eventów dla oddziału;
  • Komunikacja z administratorem budynku.

To oferujemy:
  • Umowę o pracę;
  • Pracę w stabilnej firmie z przyjazną atmosferą pracy;
  • Dużą różnorodność zadań oraz realne możliwości rozwoju;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie zdrowotne;
  • Dodatkowe świadczenia socjalne.
Profil
  • Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;
  • Komunikatywność i umiejętność budowania relacji;
  • Dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniu;
  • Rzetelność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu zadań;
  • Wysoki poziom kultury osobistej;
  • Chęć do działania i zaangażowanie w pracę;
  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word, PowerPoint).