prowadzenie sekretariatu oddziału i jego obsługa telefoniczna;
przygotowywanie umów i zleceń z podwykonawcami wg ustalonych wzorów;
dbanie o sprawny i prawidłowy obieg dokumentów w oddziale, współpraca z budowami, wewnętrznymi działami firmy oraz zewnętrznymi podmiotami;
wysyłka cotygodniowych raportów z budów dla Inwestorów;
systematyczna współpraca z firmami podwykonawczymi w obszarze bieżących płatności;
przygotowywanie zbiorczych raportów BHP prezentowanych Dyrekcji Oddziału i Zarządowi;
współpraca administracyjna z Działem Gwarancyjnym Oddziału;
prowadzenie list referencyjnych i współpraca z Działem Marketingu;
zarządzanie salami konferencyjnymi i prowadzenie kalendarza spotkań;
wsparcie recepcji w utrzymaniu porządku i estetycznego wyglądu sal konferencyjnych oraz ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
obsługa kart ewidencji odpadów dla budów (BDO);
zapewnienie poprawnego funkcjonowania oddziału, w tym m.in.: zamawiane artykułów firmowych, wizytówek, pieczęci oraz odzieży BHP dla pracowników, obsługa podróży służbowych/delegacji;
organizacja i koordynacja wewnętrznych eventów dla oddziału/firmy;
komunikacja z administratorem budynku;
Profil
wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie w obszarze administracji;
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego;
dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniu;
komunikatywność i umiejętność budowania relacji;
rzetelność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu zadań;
proaktywność i zaangażowanie w pracę;
wysoki poziom kultury osobistej;
znajomość pakietu MS Office;
O GOLDBECK
Znakiem rozpoznawczym firmy GOLDBECK jest budowanie przy użyciu systemu. Zadanie to realizujemy w sposób doskonały. W zakres naszych głównych kompetencji wchodzi projektowanie, budowa i rewitalizacja hal, biurowców i garażów.
GOLDBECK CEE North sp. z.o.o. Oddział Poznań Ul. Towarowa 20 62-052 Kormoniki