Project Manager/Business Development Manager

Zakres zadań
  • odpowiedzialność za projekt w zakresie zwiększenia produkcji prefabrykowanych łazienek i zarządzanie zespołem projektowym 
  • ustalanie harmonogramu projektu i zarządzanie zadaniami w zespole zmierzającymi do osiągnięcia celów
  • odpowiedzialność za organizowanie spotkań i warsztatów w zespole projektu w celu stworzenia przejrzystości i dobrego ducha zespołowego
  • bliska współpraca z wewnętrznymi interesariuszami i działami, które są bezpośrednio zaangażowane w rozwój projektu
  • monitorowanie postępów projektu i zapewnianie dotrzymania terminów, a także przygotowywanie raportów i prezentacji dla Zarządu i uczestników projektu
  • kontrola budżetu i kosztów w ramach projektu, w tym analizy kosztów i regulacja odchyleń kosztów
  • identyfikowanie i ocena ryzyk projektu, a także opracowywanie i wdrażanie strategii ograniczania ryzyka
  • monitorowanie i komunikowanie zmian w projekcie, identyfikacja rozwiązań i uzyskiwanie zgody na ich wdrożenie
Wymagania
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki studiów: zarządzanie projektami, budownictwo, zarządzanie produkcją
  • minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami, w tym doskonałe umiejętności organizacyjne, planowania i zarządzania ze szczególnym uwzględnieniem czasu, kosztów i jakości
  • zrozumienie perspektyw biznesowych w zakresie rozwoju produktu, a także myślenie strategiczne uwzględniające wszystkie interesy
  • silne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz zdolność do inspirowania i motywowania zespołu
  • zdolność do łatwego nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
  • biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w biznesie (w mowie i piśmie), mile widziana znajomość języka niemieckiego
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Power Point
  • prawo jazdy kategorii B i gotowość do okazjonalnych podróży służbowych
  • CV w języku polskim i angielskim