Purchasing Manager

Zakres zadań
  • Tworzenie i analiza zapytań ofertowych;
  • Zakupy strategicznych materiałów na poziomie całej grupy;
  • Czynny udział w negocjacjach cen i warunków współpracy z dostawcami oraz podwykonawcami w ramach powierzonych budżetów zakupowych;
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kontrahentami;
  • Koordynacja logistyki i produkcji we współpracy z zakładami produkcyjnymi w grupie;
  • Zlecanie oraz nadzór nad realizacją zamówień materiałów oraz usług;
  • Prowadzenie dokumentacji w obszarze zakupów, przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień niezbędnych do realizacji procesów zakupowych w firmie;
  • Monitorowanie, analiza rynku materiałów i usług budowlanych, optymalizacja i redukcja kosztów;

To oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełny etat;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Dużą różnorodność zadań oraz realne możliwości rozwoju;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie zdrowotne;
  • Pracę w stabilnej firmie z przyjazną atmosferą pracy;
  • Dodatkowe świadczenia socjalne.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe;
  • Min. 5-letnie doświadczenie w obszarze zakupów B2B;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne;
  • Dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz skuteczność w realizacji powierzonych zadań;
  • Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia w celu optymalizacji procesów zakupowych;
  • Umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z kontrahentami;
  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych, również poza granicami kraju;

Mile widziane:
  • Znajomość rynku usług i materiałów budowlanych;
  • Znajomość raportowania w oparciu o narzędzia Power BI;