Specjalista HSEQ

Zadania
  • Przeprowadzanie wewnętrznych audytów budów GOLDBECK pod kątem HSEQ na terenie całej Polski;
  • Ocena zgodności stanu faktycznego z obowiązującymi przepisami i normami;
  • Sporządzanie szczegółowych raportów z audytów wraz z rekomendacjami naprawczymi;
  • Udział we wdrażaniu zintegrowanego systemu HSEQ;
  • Audyty wewnętrzne lokalizacji biurowych;
  • Wyłanianie firm i nadzorowanie jakości świadczących przez nich usług Health & Safety na rzecz GOLDBECK;
  • Wdrażanie i usprawnianie procedur i procesów zintegrowanego sytemu HSEQ;
  • Współpraca z działem Zrównoważonego Rozwoju przy certyfikowaniu obiektów;
  • Monitorowanie Decyzji Środowiskowych, rozliczanie budów z ich postanowień;
  • Nadzór nad wprowadzonymi systemami ISO;
  • Reprezentowanie spółki przed audytorami zewnętrznymi.

To oferujemy:

  • Wsparcie przy objęciu roli i wdrożeniu do nowych zadań;
  • Raportowanie bezpośrednio do Zarządu;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pakiet służbowy (samochód, telefon, komputer);
  • Dużą różnorodność zadań oraz realne możliwości rozwoju;
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie zdrowotne;
  • Dodatkowe świadczenia socjalne.
Profil
  • Ukończyłeś/aś studia techniczne w specjalizacji budowlanej, instalacyjnej, BHP lub innej pokrewnej;
  • Posiadasz doświadczenie zawodowe w obszarze audytu systemów zarządzania jakością;
  • Znajomość norm ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 oraz doświadczenie we wdrażaniu co najmniej jednej z nich;
  • Jesteś gotowy/a do częstych wyjazdów służbowych na terenie całej Polski (2-3 dni w tygodniu);
  • Rzetelnie i dokładnie realizujesz powierzone zadania, przywiązujesz wagę do terminów i efektów;
  • Cechuje Cię samodzielność w działaniu, umiesz efektywnie planować swoją pracę i ustalać priorytety;
  • Potrafisz słuchać, przekonująco argumentujesz i przedstawiasz swoje zdanie;
  • Jesteś zdeterminowany/a i zorientowany/a na cel;
  • Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.