Specjalista/ka ds. marketingu i PR
Aufgaben
  • współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy oraz implementacja zasad funkcjonujących w grupie;
  • kontakt i współpraca z działem marketingu w Niemczech;
  • kreowanie oraz realizacja działań i projektów marketingowych dla produktów i usług oferowanych przez GOLDBECK;
  • ścisła współpraca i aktywne wsparcie działów w firmie, takich jak: dział realizacji, sprzedaży, HR w obszarze działań marketingowych;
  • tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy;
  • prowadzenie, zarządzanie i dalszy rozwój efektywnej komunikacji GOLDBECK w wewnętrznych i zewnętrznych kanałach komunikacyjnych oraz mediach społecznościowych;
  • realizacja działań w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR, ESG);
  • prowadzenie działań wizerunkowych i wsparcie działań employer brandingowych w firmie;
  • promowanie firmy poprzez aktywne i kreatywne działania PR, tworzenie i redagowanie tekstów, utrzymywanie kontaktów z mediami; przygotowanie marki do udziału w konferencjach, imprezach targowych;
  • obserwacja branży marketingowej, budowlanej i nieruchomości w celu identyfikacji nowych trendów;

Oferujemy:
  • umowę o pracę na pełny etat;
  • pracę w stabilnej firmie z przyjazną atmosferą pracy;
  • możliwość kreowania strategii marketingowej i PR spółki;
  • komfortowe warunki pracy – nowe biuro;
  • dużą różnorodność zadań oraz realne możliwości rozwoju;
  • atrakcyjne wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie zdrowotne;
  • dodatkowe świadczenia socjalne.
Profil
  • wykształcenie wyższe kierunkowe: Marketing, Komunikacja, Dziennikarstwo, PR;
  • minimum 3 lata doświadczenia na takim samym bądź podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie;
  • wiedza na temat aktualnych trendów marketingowych i komunikacyjnych oraz rozumienie specyfiki branży;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz podstawowych programów graficznych (np. Canva);
  • inicjatywa w podejmowaniu działań oraz samodzielność w pracy;
  • otwartość w komunikacji oraz łatwość w budowaniu relacji;
  • kreatywność i dobra organizacja pracy własnej;
  • znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego w stopniu komunikatywnym;